Midsommar 2009

Vi är nu på semester och har hamnat i ett litet samhälle med ett stort hårigt monster... Tror Dumle och Humle var i samma samhälle förra semestern (de säger i alla fall det) och då blir man inte glad att behöva åka hit igen =(.


Här är det stora håriga monstret...

På midsommarafton var vi tvungna att dansa kring denna fåniga sak (som inte ens gick att äta, buu).


Sedan fick vi göra vad vi ville, bara springa och busa...

Jag och Dumle "skojboxas".


Efteråt en liten försoningspuss ;)


Humle vill också vara med på bild...


Hela familjen samlad


Dumle


Jag och Dumle igen


Här är jag...


...och jag...


...och JAG.


Humle igen...


...jag och Dumle igen!

Ha nu en riktigt skön sommar alla vänner...

/Picasso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0